SIDEBAR
»
S
I
D
E
B
A
R
«
Any nou, un mes tard
January 25th, 2013 by DARIO

Hem canviat d’any i jo arribe tard com sempre. Volia ficar una entrada amb un estel de Nadal, per a l’arbre o per a qualsevol altra cosa i m’ha passat un mes amb les fotos dins de la càmera. També un mes esperant que un metge m’atenga degudament (i el que queda), i també un mes rescatant la meua vella guitarra, llevant-li tones de pols ennegrida, i el meu cançoner escampat per borses i carpetes, i fitxers a l’ordinador.

Per això, anuncie una xicoteta remodelació al blog. A l’apartat de pàgines fixes, “Destacats i descàrregues”, s’afegeix un apartat nou dedicat a tabulats per a guitarra, li direm “Cançoner”; i a més, es compacten tots els treballs pedagògics en una sola pàgina: “Docència”.

En breu reprendrem la tasca plega-papers, que ja he carregat un paquet nou de fulls de colors. I a veure si en molt breu l’estel “de Nadal” forma ja part del blog. Així que, BON ANY tardà A TOTS!!


Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 13 3 ?
 
SIDEBAR
»
S
I
D
E
B
A
R
«
»  Substance:WordPress   »  Style:Ahren Ahimsa