SIDEBAR
»
S
I
D
E
B
A
R
«
Coses d’altres
April 11th, 2011 by DARIO

Hola a tots. Vaig començar este blog fa tres o quatre mesos, no tenia molt clar què anava a publicar; fotos d’origamis que anara fent, coses sobre educació, rallades mentals, … No estava gens clar, però vaig començar per la papiroflèxia.

Pensava anar posant les fotos de les figures que ja tenia i el diagrama per anar muntant-les, deixar eixa informació, que no anava a ser original precisament, però que seria la meua. La meua col·lecció de figures, ja fetes, i alguna de nova que anara copiant d’altres pàgines i vídeos.

Ara veig el que he fet, i no està mal, però no és això, ni de lluny. El fet de voler escriure el que faig, d’escriure per a una tercera persona (que no té perquè existir), barrejat amb el complex de profe que deu desmuntar conceptes per tornar a formar-los dins del cap d’un altre, m’ha fet, de forma totalment involuntària i automàtica agafar un altre camí.Un camí que començà amb el mòdul Sonobè i que no he abandonat  (ni el camí ni el mòdul) fins ara.

Eixe camí nou, de voluntat pedagògica sense alumnes, no haurà servit a ningú per aprendre res, supose. Però sí a mi per investigar parts del concepte, el àtoms que formen el mòdul i les molècules que es poden formar, com i amb quins plecs. No hem fet grans figures ni bones fotos, sinó observar les possibilitats i apuntar-les, per a que no s’obliden, que temps ja tindrem de fer-ne figures.

No sé si l’haurà servit a algú però m’ha servit a mi. M’ha servit d’excusa per buscar més informació i més exemples, més fotos d’uns altres. I així, vore que hi ha gent que fa meravelles. Com aquest blog que us presente, de Juan David, de Colòmbia. Impressionant.

http://universomodular.blogspot.com/

L’he afegit als enllaços papiroflèctics que hi han a la dreta.

Només mireu la imatge de la portada:

És bonic o no és bonic? Doncs, això no ho he fet jo, de moment.

Fins un altre dia, que m’enrrollaré menos, i les fotos ja seran meues.

P.D.: Ja posats a publicar coses d’altres, vos deixe també este vídeo per fer un fireworks

Una altra tasca pendent més.


Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 8 8 ?
 
SIDEBAR
»
S
I
D
E
B
A
R
«
»  Substance:WordPress   »  Style:Ahren Ahimsa